Klantenservice
Onze klantenservice is alleen bereikbaar via de mail [email protected] of via onze zakelijke whats-app 085-3036289.
Via social media worden ook altijd veel vragen gesteld in de chat. Hearts zit op Facebook met een pagina en een groep, Instagram, Tiktok en Messenger. Om vragen niet over het hoofd te zien of te zien verdwijnen in tijdlijnen op social media geven wij de voorkeur aan een centraal punt, zoals onze mail en whats-app. Hierdoor slaan we niemand over of wordt jouw vraag niet vergeten en krijg je altijd antwoord. En liefst dezelfde dag nog en in ieder geval binnen 24 uur
De meeste vragen die we krijgen gaan over de inhoud van een pakket, een patroon of de levering van jouw bestelling. Tegenwoordig is alles digitaal en geautomatiseerd. Alleen het in orde maken van jouw bestelling is bij ons alleen maar handwerk. Dat zorgt ervoor dat we altijd lekker bezig zijn en van het 1 naar het ander lopen. Dan is het beantwoorden van uitleg of levering veel prettiger als we alles in 1 keer kunnen beantwoorden met de daarbij behorende uitleg en foto’s op scherm. En als we daarvoor op de juiste plek zitten. Visueel iets laten zien aan de klant werkt meestal beter dan een uitleg in woorden door de telefoon. Dus stel gerust je vraag, deze wordt altijd binnen 24 uur beantwoord en liefst dezelfde dag nog, zodat je weer verder kunt met haak- of knoopwerk.
Dat kan wel eens gebeuren dat je een onderdeel mist in jouw pakket, want het blijft tenslotte allemaal handwerk. Of dat je een vraag hebt over de inhoud. Stel je vraag dan via mail [email protected]. Het ontbrekende onderdeel sturen we dan alsnog naar je toe om jouw pakket compleet te maken. Stel je vragen hierover niet in onze Facebookgroep. De dames van de groep zijn er alleen om je vraag te beantwoorden betreft een patroon.
Wanneer je op werkdagen je bestelling voor 13:00 uur plaatst, wordt het binnen 2 dagen verzonden (met uitzondering van feestdagen). Mochten we hier door drukte niet aan kunnen voldoen, zorgen we ervoor dat je hiervan tijdig op de hoogte wordt gesteld per e-mail of via vermelding op onze website.
Als je thuis slecht te bereiken bent, dan bieden wij je de mogelijkheid om de bestelling naar een ander afleveradres te sturen (bijvoorbeeld je werkadres). We bieden ook de mogelijkheid om het pakket bij ons kantoor of een PostNL-servicepoint naar keuze af te halen.
Wanneer we een pakket niet kunnen afleveren, dan wordt je bestelling automatisch naar het dichtsbijzijnde afhaalservicepunt gebracht van DPD. Als het daar niet wordt opgehaald dan wordt het geretourneerd aan HeartsXXL. Zodra de goederen bij ons terug zijn, stellen wij je hiervan op de hoogte via e-mail.
Je kunt een product aan Hearts retourneren indien er sprake is van:
Herroepingsrecht (zichttermijn): Wanneer je een online aankoop doet heb je het recht om het product zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons te retourneren. Het product dient dan wel ongebruikt, onaangebroken en in dezelfde staat te zijn zoals je het van ons hebt ontvangen. Ook dient het product in de originele verpakking naar ons toe gestuurd te worden. Ook wikkels dienen intact te zijn.
Een door Hearts verkeerd geleverd product: Heb je een product van ons ontvangen dat je niet hebt besteld? Geen zorgen! Neem contact op met onze klantenservice. Dan zullen zij voor je uitzoeken waar het mis is gegaan en zorgen voor een gepaste oplossing.
Een product dat defect is bij ontvangst: Heb je een product van ons ontvangen dat bij ontvangst defect of met schade bleek? Dat is erg vervelend. Ook hier helpt de klantenservice je graag mee verder. Maak een foto van het defect en stuur deze door naar onze klantenservice. Zij zullen dan samen met jou op zoek gaan naar een oplossing!
In alle gevallen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met jouw retour. [email protected]
Wanneer je een product wenst te retourneren, is het raadzaam om eerst contact met de klantenservice op te nemen. Het hangt af van de situatie hoe je jouw bestelling dient te retourneren.
- Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht? Dan zijn de kosten van het retourneren voor de consument.
- Wil je jouw bestelling ruilen? Dan dien je het retourneren zelf te betalen, maar zijn de verzendkosten van de nieuwe zending voor de rekening van Hearts.
- Is er iets niet goed gegaan met je bestelling en is het onze fout? Dan ontvang je van ons een retourlabel, zodat je jouw zending kosteloos aan ons kunt retourneren.
Wanneer je jouw retourzending bij PostNL aflevert, ontvang je hiervan een bewijsje. Met de code die hierop staat kun je jouw bestelling online volgen en kun je zien wanneer jouw zending ons magazijn heeft bereikt.
Hebben wij jouw retourzending ontvangen? Dan zullen wij afhankelijk van de reden van retourneren contact met je opnemen om de retourzending af te ronden.
Let op: Omdat we onze retourzendingen aan een grondige inspectie onderwerpen, kan het enkele dagen duren voor jouw retourzending is verwerkt.
Het adres waar je jouw zending naar toe kunt sturen is:
Wij betalen je het aankoopbedrag, inclusief de standaard verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retour terug.
Onze groothandelssite is bestemd voor wederverkopers, winkeliers, stichtingen en mensen die onze producten gebruik voor workshops of andere sociale doeleinden. Graag verwachten wij een KvK inschrijving en een BTW-nummer. Mocht je niet in het bezit zijn van een KvK nummer, laat ons dan weten voor welke doeleinden je onze producten gaat gebruiken. Vermeld eventueel je Facebookpagina of Instagramaccount waaruit blijkt dat je de producten gebruikt voor wederverkoop.
Onze groothandelsklanten mogen gebruik maken van onze foto's en patronen.
Na het invullen van het registratieformulier ontvang je een bevestigingsmail. Na goedkeuring van je registratie ontvang je van ons een gebruikersnaam en een wachtwoord, waardoor je toegang krijgt tot je eigen account.
Alle prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW. Wij hanteren geen minimum bestelbedrag. Onze verzendkosten zijn altijd € 5,95 ongeacht het aantal kilo's
Voor andere vragen of contact kan je ons het beste mailen naar [email protected] dan krijg je vrijwel meteen antwoord.
Na veel vragen van onze groothandelsklanten hebben wij besloten de prijzen voortaan te tonen inclusief BTW. Het lijkt hierdoor dat de prijzen hoger zijn dan normaal, maar op de vorige website werden de prijzen exclusief BTW getoond.
Groothandelklanten kunnen bij ons de bestelde producten niet annuleren of retourneren. Mocht blijken dat bepaalde artikelen schade of productiefouten omvatten adviseren wij je een foto te sturen van het probleem naar [email protected]
De beschadigde artikelen zullen wij dan kosteloos omruilen.
Wij proberen onze groothandelklanten zo goed mogelijk te informeren via de website. Mocht je toch vragen hebben over de levertijd dan kunt u contact opnemen via [email protected] voor een exactere levertijd.